Πεζοπορία στον φάρο του Καβομαλιά.
+2
petrosneapoli
Admin
6 απαντήσεις
Σελίδα 2 από 2
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Απ: Πεζοπορία στον φάρο του Καβομαλιά.
Θαυμάσιες.
Πόση ομορφιά έχει ο τόπος μας;
Και πάνε να τον ξεπουλήσουν, ακόμη και τις βουνοκορφές
του Καβομαλιά τις έχουν για ανεμογεννήτριες.
Πόση ομορφιά έχει ο τόπος μας;
Και πάνε να τον ξεπουλήσουν, ακόμη και τις βουνοκορφές
του Καβομαλιά τις έχουν για ανεμογεννήτριες.
Nostos- Αριθμός μηνυμάτων : 565
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2009
Απ: Πεζοπορία στον φάρο του Καβομαλιά.
Πόσα πράγματα μας λείπουν;
Storm- Αριθμός μηνυμάτων : 512
Ημερομηνία εγγραφής : 08/10/2009
Απ: Πεζοπορία στον φάρο του Καβομαλιά.
Γιάννης Καρατζής.... ο αειθαλής.
Γεωργία Μπιλλίνη..... η πεζοπόρος.
Παραδείγματα πρός μίμηση απο τους νεότερους.
Γεωργία Μπιλλίνη..... η πεζοπόρος.
Παραδείγματα πρός μίμηση απο τους νεότερους.
Απ: Πεζοπορία στον φάρο του Καβομαλιά.
Κατά την ανάπαυλα στον προαύλιο χώρο του φάρου, οι πεζοπόροι
είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την ιστορία του κάβου,
του φάρου, αλλά και των φάρων γενικότερα.
Κατά την αρχαιότητα ως Μαλέας εννοούσαν μάλλον όλη τη χερσόνησο
του Μαλέα ( οροσειρά του Πάρνωνα ), και το Κάβο Μαλιά τον ονόμαζαν
ως Άκρα Μαλέα.
Πολυτραγουδισμένος κάβος απο τον Όμηρο κιόλας ο οποίος στα έπη
του αναφέρει τον Μαλέα 4 φορές, και εδώ ναυαγεί ο στόλος τόσο
του Αγαμέμνονα, όσο και του Μενελάου.
Κατά την αρχαιότητα οριοθετούσε τον αιγαιακό χώρο και κόσμο,
και η υπέρβαση του κατά τον Στράβωνα σήμαινε πως "Μαλέαν κάμψας
επιλάθου των οίκαδε".
Η ρίζα της ονομασίας του θεωρείται μάλλον Φοινικική, καθότι οι Φοίνικες
έφθασαν πολύ νωρίς στην περιοχή και ανεμείχθισαν με τους γηγενείς
Λέλεγες, στους οποίους εδίδαξαν και την αλιεία της πορφύρας.
Κατά τους μεσαιωνικούς χρόνους χάνει την αρχαία του ονομασία, και
ονομάζεται κάβος του Αγγέλου.
Έτσι τον ονομάζει και ο Τούρκος ναύαρχος Πίρι Ρέϊς στους χάρτες του
το 1513.
Στους νεότερους χρόνους ξαναβρίσκει την Ομηρική του ονομασία,
ονομάζεται όμως και Ξυλοχάφτης λόγω των πολλών ναυαγίων που
έχει προκαλέσει, και των σκαριών που κλείνει στους βυθούς του.
Δύσκολοσ κάβος καθώς είναι σμιγοπέλαγος, όπου συναντώνται το Αιγαίο,
το Ιόνιο, και η θάλασσα των Κυθήρων, προκαλώντας ισχυρά ρεύματα
και θαλασσοταραχές.
είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την ιστορία του κάβου,
του φάρου, αλλά και των φάρων γενικότερα.
Κατά την αρχαιότητα ως Μαλέας εννοούσαν μάλλον όλη τη χερσόνησο
του Μαλέα ( οροσειρά του Πάρνωνα ), και το Κάβο Μαλιά τον ονόμαζαν
ως Άκρα Μαλέα.
Πολυτραγουδισμένος κάβος απο τον Όμηρο κιόλας ο οποίος στα έπη
του αναφέρει τον Μαλέα 4 φορές, και εδώ ναυαγεί ο στόλος τόσο
του Αγαμέμνονα, όσο και του Μενελάου.
Κατά την αρχαιότητα οριοθετούσε τον αιγαιακό χώρο και κόσμο,
και η υπέρβαση του κατά τον Στράβωνα σήμαινε πως "Μαλέαν κάμψας
επιλάθου των οίκαδε".
Η ρίζα της ονομασίας του θεωρείται μάλλον Φοινικική, καθότι οι Φοίνικες
έφθασαν πολύ νωρίς στην περιοχή και ανεμείχθισαν με τους γηγενείς
Λέλεγες, στους οποίους εδίδαξαν και την αλιεία της πορφύρας.
Κατά τους μεσαιωνικούς χρόνους χάνει την αρχαία του ονομασία, και
ονομάζεται κάβος του Αγγέλου.
Έτσι τον ονομάζει και ο Τούρκος ναύαρχος Πίρι Ρέϊς στους χάρτες του
το 1513.
Στους νεότερους χρόνους ξαναβρίσκει την Ομηρική του ονομασία,
ονομάζεται όμως και Ξυλοχάφτης λόγω των πολλών ναυαγίων που
έχει προκαλέσει, και των σκαριών που κλείνει στους βυθούς του.
Δύσκολοσ κάβος καθώς είναι σμιγοπέλαγος, όπου συναντώνται το Αιγαίο,
το Ιόνιο, και η θάλασσα των Κυθήρων, προκαλώντας ισχυρά ρεύματα
και θαλασσοταραχές.
Απ: Πεζοπορία στον φάρο του Καβομαλιά.
Οι αρχαιότερες αναφορές που έχουμε για φάρους, είναι για το φάρο
της Αλεξάνδρειας, και τον Κολοσσό της Ρόδου.
Κατασκευάστηκαν περίπου στο 300 π.χ.
Το φαρικό δίκτυο στην Ελλάδα οργανώνεται με τη σύσταση του
νεότερου ελληνικού κράτους, και ως πρώτος φάρος αναφέρεται της
Αίγινας που χτίστηκε το 1829 (σήμερα δεν υπάρχει).
Ο φάρος του Καβομαλιά χτίστηκε το 1883 και ο πύργος του είναι
τετραγωνικός.
Ο φάρος του Γυθείου (Κρανάη) είναι οκταγωνικός και χτίστηκε το
1859.
Ο φάρος των Κυθήρων είναι κυλινδρικός και κατασκευάστηκε
απο Άγγλους το 1901.
Ο φάρος του Ταινάρου είναι τετραγωνικός και χτίστηκε το 1887.
της Αλεξάνδρειας, και τον Κολοσσό της Ρόδου.
Κατασκευάστηκαν περίπου στο 300 π.χ.
Το φαρικό δίκτυο στην Ελλάδα οργανώνεται με τη σύσταση του
νεότερου ελληνικού κράτους, και ως πρώτος φάρος αναφέρεται της
Αίγινας που χτίστηκε το 1829 (σήμερα δεν υπάρχει).
Ο φάρος του Καβομαλιά χτίστηκε το 1883 και ο πύργος του είναι
τετραγωνικός.
Ο φάρος του Γυθείου (Κρανάη) είναι οκταγωνικός και χτίστηκε το
1859.
Ο φάρος των Κυθήρων είναι κυλινδρικός και κατασκευάστηκε
απο Άγγλους το 1901.
Ο φάρος του Ταινάρου είναι τετραγωνικός και χτίστηκε το 1887.
Γιάννης Ψαρράκης- Αριθμός μηνυμάτων : 656
Ημερομηνία εγγραφής : 03/09/2009
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Παρόμοια θέματα
» Πεζοπορία στο φάρο του Καβομαλιά.
» Πεζοπορία του "Συμποσίου" στο Φάρο.
» Θαλασσοπορία Καβομαλιά 2013.
» Πεζοπορία του "Συμποσίου" στο Φάρο.
» Θαλασσοπορία Καβομαλιά 2013.
Σελίδα 2 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|
Δευ Νοε 07 2016, 20:09 από Janthina
» Και νέο ενδημικό φυτό ανακαλύπτεται στα Βάτικα.
Δευ Νοε 07 2016, 18:04 από Admin
» Αγριολούλουδα
Κυρ Νοε 06 2016, 17:15 από Admin
» ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2015
Δευ Ιαν 04 2016, 19:24 από Admin
» ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΕΡΙΟΙΚΟΥΣΙ ΠΟΛΛΟΙ
Δευ Ιαν 04 2016, 18:43 από Admin
» 1η Βατικιώτικη αστροβραδιά 2015
Πεμ Ιουλ 09 2015, 17:24 από Admin
» Θαλασσοπορία Καβομαλιά 2015
Πεμ Ιουλ 09 2015, 17:20 από Admin
» Πεζοπορία στο φάρο του Καβομαλιά.
Δευ Μάης 11 2015, 16:35 από Admin
» Πεζοπορία στο ρέμα "ΛΕΜΟΝΙΕΣ" Βελανιδίων.
Δευ Μάης 11 2015, 16:31 από Admin